A+ A A-

Mazury

mazury570

14.04.-20.04.2012
Wycieczkę rozpoczeliśmy od Giertrzałdu- Sanktuarium Maryjne na terenie którego w tym czasie odbywał się zlot motocyklowy. Wieczorem dotarliśmy do Giżycka, miejsca naszego zakwaterowania- Hotel AZS nad samym brzegiem jeziora Niegocin.

Najciekawsze miejsca- Giżycko, Twierdza Boyen,Kętrzyn, muzeum Owczarnia-przecudne miejsce odzwierciedlające życie i pracę mieszkańców Prus Wschodnich.Reszel -zamek XIV wieczny/obecnie hotel ****, z przecudnym dziedzińcem/, spichlerz, baszta z fragmentami murów wzniesionych w latach 1360-1370, most gotycki z XIV w.

W deszczu i w błocie zwiedzaliśmy Wilczy Szaniec-kwaterę Hitlera w Gierłoży. W tym miejscu właśnie pogoda spotęgowała wrażenia

17.04.12- 0 6.00 rano wyjechaliśmy na Litwę. Zwiedziliśmy Troki, Wilno - miasto położone na siedmiu wzgórzach.
W Wilnie spotkaliśmy się ze studentami UTW z Wilna, które działa pod kierownictwem doc.dr.Ryszarda Kuźmo od 1994 roku.Wspólne tańce i śpiewy przedłużyły zaplanowany czas pobytu w Wilnie, wspomnienia zostaną długo w naszj pamięci.

Droga powrotna do domu to Malbork - nie tylko jako muzeum ale pokazanie zamku nocą- spektakl Światło i dźwięk po godz. 22.00 na dziedzińcu robi wrażenie.

Poniżej galeria zdjęć natomiast filmy w wyjazdu można obejrzeć pod tym adresem: Mazury 2012 Filmy

Galeria:

Pod patronatem:

zsbws

rewal logo

2013 Stowarzyszenie Uniwersytet Trzeciego wieku w Rewalu

Przygotowanie strony www TD Project

Zaloguj

Zaloguj się na konto lub